מסטרקלאס - תוכנית ההתמחות בתכנון וניהול מדיה דיגיטלית

כך תלמדו כל מה שצריך לדעת על קמפיינים בדיגיטל

עולם המדיה הדיגיטלית מקיף אותנו מכל עבר ושינה ללא היכר את החיים של כולנו בעשרות השנים האחרונות. כשחושבים על מדיה דיגיטלית, עולים לראש אינספור מונחים כמו סושיאל, גוגל, יוטיוב, מובייל, באנר, ניוזלטר ואפילו מושגים טכנולוגיים קצת פחות שגורים, בהם BI, AI, Programmatic media, SEM SEO, DATA ועוד. אם מסקרן אות לדעת עוד על כל אלו, ואת.ה תוהה איך כל העולם הזה בעצם עובד באמת, זו הסדנה בשבילך, בהובלת אוריה ממן.

 

למה כדאי להירשם?

נלמד איך מתכננים קמפיין דיגיטלי אפקטיבי, איך מודדים אותו, כיצד מציבים יעדים וכל מה צריך לקחת בחשבון. נכיר את המערכות השונות שמשתמשים בהן לרכישה, לניהול ולמדידה של מדיה דיגיטלית, ולבסוף נדבר גם על העתיד של התחום, לאן העולם הזה הולך ואיך אפשר להיערך לשינויים שעוד צפויים בו.

 

איפה תתקיים ההתמחות?

במסגרת הקורס תבצעו התמחות מעשית של 120 שעות בחברות פרסום ושיווק מובילות במשק ותעשו את הצעד הראשון כאנשי מקצוע בתחום.

 

הפרטים הקטנים והחשובים

עבור השתתפות בקורס תקבלו 3 נק"ז

 

שימו לב:

ההרשמה לקורס היא במסגרת הבידינג.

לפרטים נוספים ולהצטרפות לתוכנית ניתן לפנות ישירות לחוג, או לכתוב לנו למייל  zeinabhassan@tauex.tau.ac.il

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>