- תיווך בין יוזם המחקר (רופא/חוקר קליני) לבין מערכות המידע הרפואיות.
- האחריות כוללת הבנה של שאלת המחקר, הגדרה של משתנים וקריטריונים, שליפת נתונים ממערכות כגון אמדיקלון, ניקוי וארגון הנתונים, הכנתם לעיבוד סטטיסטי, תיעוד התהליך ותרומה להכנת טבלאות ונספחים לפרסומים מדעיים.
ניהול אדמינסטרבי כולל של מערך התקציבים ביחידה למחקרים קליניים
סיוע בניהול תקציבי מחקרים קליניים: מעקב אחר הוצאות, תשלומים והתחייבויות.
עבודה שוטפת מול מחלקות כספים וחברות תרופות.
עדכון ותחזוקת מערכות לניהול תקציב ובקרה.
תמיכה בצוות המחקר בהיבטים אדמיניסטרטיביים
עובדי חדר המסחר שלנו, נמצאים במחלקה שנותנת מענה מקצועי בטלפון ובמייל בתחומי המסחר, המיסוי והמכשירים הפיננסיים השונים, מה שמבטיח יומיום מגוון ומעניין.
התפקיד כולל קשר מול הלקוחות והחברות הגדולים במשק הישראלי וגם בזה הבינ"ל, ביצוע פקודות מסחר בבורסות השונות ועבודה בסביבה צעירה ודינמית – במובן הטוב של המילה.
התפקיד כולל:
- עיסוק במחקרי חברות תרופות
- גיוס מטופלים ומעקב
- הגשות הלסינקי למחקרים ביוזמת חוקר וסיוע בגיוס שאלונים לפי המחקר.
- טיפול בדגימות דם וצואה במעבדה באופן חלקי.
שעות גמישות בחלק מהימים (שעות הבוקר בלבד), אפשרות לעבודה מהבית מדי פעם.
50% משרה
• מתן מענה פרונטלי, טלפוני ודיגיטלי לסטודנטים ועובדי המכללה
• סיוע אדמיניסטרטיבי למרצים וסגל המכללה
• ביצוע משימות אדמיניסטרציה שונות