קיצור תולדות הדיגיטל – מהבאנר הראשון ועד המטאוורס
הרצאה פותחת ראש על כל מה שצריך לדעת על עולם הדיגיטל, על שיווק ועל יצירת צמיחה עסקית בעולם שלא מפסיק להשתנות
כיצד השפיעה אמזון על ענף הקמעונאות? איך הפך אתר סגור לסטודנטים מהארווארד למעצמת דיגיטל שיודעת עלינו כמעט הכל? באיזה אופן שינתה נטפליקס את הרגלי הצפייה שלנו? איך הפכה רשת לשיתוף סרטונים למנוע החיפוש השני בגודלו בעולם? ואיך השפיעה כל המהפכה הדיגיטלית הזו על תחומי הפרסום והשיווק? הטכנולוגיות האלו, שנכנסו לחיינו אי שם בשנות ה-90' וה-2000, שינו במובנים רבים את הצורה שבה אנחנו מתנהלות ומתנהלים ביומיום, והיום כבר אין לנו מושג איך הסתדרנו בלעדיהן.בואו ללמוד מערן מונד, מנכ"ל אקסלרנט מקבוצת אדלר חומסקי, על האירועים הבולטים ששינו את האנושות בשלושת העשורים האחרונים.
בהרצאה נבין ביחד את המשמעות של מותגים כמו Google ו-Apple בעולם שלנו וננסה לעשות קצת סדר בכל מה שהביאה איתה מהפכת הדיגיטל - מהבאנר הראשון ועד המטאוורס, ובעיקר על איך זה משפיע עלינו כמי שרוצות ורוצים להשתלב בתחום.
מה מחכה לנו במפגש?
- הבנה של מערכת הקשרים בין טכנולוגיה שיווק וצמיחה עסקית
- הבנה של המקצועות השונים והמשתנים בעולם השיווק
- טיפים על איך מתחילים קריירה בעולם השיווק הדיגיטלי
- איזה יכולות וכלים צריך לפתח כדי להיכנס לתחום
- פיצות ומינגלינג
המפגש יתקיים ביום ראשון | 1.5.22 | 17:00 | באולם 003 בבניין נפתלי
שימו לב
המפגש ללא עלות אך דורש רישום מוקדם >