משרות חמות

מציאת עבודה מתאימה ופיתוח קריירה הם אתגר משמעותי בחיים.
המרכז לפיתוח קריירה של אוניברסיטת תל-אביב מציע הכוונה בדרך
QA Tester Student Position
TytoCare works with leading health plans and providers worldwide, to roll out Home Smart Clinic solutions that enable accessible, high-quality primary care from home, with no compromises. The Home Smart Clinic solutions include remote physical exams that work across primary care modalities and can be tailored to any cohort or population. Together with Tyto Insights™️ AI-powered guidance, provider integrations, and Tyto Engagement Labs™️ which include member journeys and engagement frameworks, Home Smart Clinic solutions ensure more equitable access to care across the globe and enable healthcare organizations to meet their KPIs.

Co-founded by Dedi Gilad and Ofer Tzadik in 2012, TytoCare has FDA and CE clearances and partners with over 220 major health systems, health plans, and strategic partners in the , Europe, Asia, Latin America, and Israel.

We are looking for a bright student to join our testing team. Join us as we continue our rapid growth!

As a QA Tester at TytoCare, your efforts in executing software regression testing, problem-solving, and collaboration will directly contribute to the development of best in class product.
הגש/י מועמדות
מתמללים/ות ומתרגמים/ות מערבית לעברית- משרה חלקית או מלאה בבאר שבע
לחברת "יפעת" דרוש/ה מתרגם /ת ומתמלל /ת חקירות מערבית לעברית.
משרה מלאה (42 שעות) או משרה חלקית (21 שעות שבועיות)- גמישות רבה בימים ובשעות
משרדי החברה ממוקמים בבאר שבע- ליד הרכבת
העבודה מתבצעת רק מהמשרדים!
הגש/י מועמדות
מתמללים/ות ומתרגמים/ות מערבית לעברית- משרה חלקית או מלאה בירושלים
לחברת "יפעת" דרוש/ה מתרגם /ת ומתמלל /ת חקירות מערבית לעברית.
משרה מלאה (42 שעות) או משרה חלקית (21 שעות שבועיות)- גמישות רבה בימים ובשעות
משרדי החברה ממוקמים בירושלים- גבעת שאול
העבודה מתבצעת רק מהמשרדים!
הגש/י מועמדות
Project Manager
Natasha Denona Makeup is looking for a Project Manager to join our team!

We’re looking for a Project Manager who can meticulously manage and monitor every stage of the project of our product development.
The ideal candidate will be responsible for planning, coordinating, and implementing projects within the decided-upon budget, timeline, and scope.
They will also effectively monitor and present project updates to relevant stakeholders, clients, or project team members.

Day to day:
• Project management of makeup product from the conception stage to the final product- including packaging, labeling etc.
• Analytical and strategic planning capabilities, benchmarking with market competitors.
• Collaborating with Regulatory Managers to ensure that projects align with industry regulations and standards.
• Ensuring that all project-related documentation and submissions meet regulatory requirements.
• Work with external interfaces such as: international suppliers around the world.
• Management of delivery dates and compliance with demanding goals.
• Negotiating with the company's factories and suppliers.
• Set a project timeline and monitor project deliverables
• Collaborate closely with various company departments to achieve organizational goals.
• Working with internal organizational interfaces such as design, marketing & supply chain etc.
הגש/י מועמדות
לקבוצת יפעת דרוש/ה קורא/ת ומסווג/ת מידע מאמצעי התקשורת- משרה חלקית מהבית
לחברת "יפעת", המתמחה באיסוף מידע מהתקשורת, דרוש /ה קורא /ת ומסווג /ת מידע לתפקיד של קריאת תכנים מאמצעי התקשורת וסיווגם על פי פרמטרים שונים.
העבודה ברובה מתבצעת מהבית, נדרשת זמינות והגעה למשרדי החברה לצורך קבלת הדרכה וישיבות צוות מעת לעת, משרה חלקית של 21 שעות שבועיות - גמישות בימים ובשעות.
הגש/י מועמדות
משרת תרגום ותמלול מערבית לעברית- מתאים כמשרת הורה או סטודנטים /ות
לקבוצת יפעת דרוש/ה מתרגם/ת ומתמלל/ת חקירות מערבית לעברית. משרה חלקית (21 שעות שבועיות) או משרה מלאה (42 שעות שבועיות) משרדי החברה ממוקמים בירושלים- גבעת שאול. העבודה מתבצעת רק מהמשרדים!
הגש/י מועמדות
מחפש.ת משרה מתאימה ללימודים ? בואו לעבוד איתנו ביפעת מכרזים!
לחברת יפעת מכרזים דרוש /ה רפרנטי/ת מידענות ותוצאות מכרזים.
התפקיד כולל: איתור תוצאות מכרזים באתרי אינטרנט, ניהול שיחות טלפון עם נציגי רשויות/נציגים משפטיים, תשלום אגרות טלפון/אינטרנט והקלדת התוצאות שהתקבלו במערכות השונות.
יומיים בשבוע 7 שעות עבודה או 3 ימים של 5 שעות.
ימי שלישי או רביעי- חובה
משרדי החברה ממוקמים במגדלי lyfe- רחוב הירקון 3, בני ברק
הגש/י מועמדות
15483 - קבוצת אלקטרה מגייסת- מנהל/ת פרויקטים מנוסה בתחום החשמל לאזור השפלה,מרכז,שרון *רכב צמוד*
מנהל/ת פרויקט בביצוע עבודות בפרויקטים מסוג עבודות מתח גבוה, פסי צבירה, עבודות חשמל מ"נ ומערכות מנ"מ.
מנהל/ת הפרויקט אחראי/ת לתקציב , לתכנון לו"ז לפרויקט, תכנון תכנית העבודה, כתבי כמויות, רכש, עריכת הסכמים עם קבלני משנה, ליווי ביצוע הפרויקט עד למסירה למזמין.
הגש/י מועמדות
Content Specialist – Japanese Speaker
Assessment, creation, and management of catalog taxonomy
Content quality control and reviews
Catalog benchmarking and mapping vs various global e-commerce sites
Catalog translation
Regular expressions (regexes) creation
הגש/י מועמדות
15437 - קבוצת אלקטרה בע"מ מגייסת מהנדס/ת בכיר/ה לאינטל בקריית גת *משרה עם רכב צמוד*
- תכנון פעילויות אחזקה אסטרטגיות תוך התמקדות בתוכניות אחזקה דומות ועתידיות בהגדלת מפעל חדש
- ביצוע תוכניות עבודה מפורטות והתאמתם לאופרציה מתקדמת
- ביצוע מעקב צמוד למימוש תוכניות עבודה מפורטות תוך כדי שימוש בכלים מתקדמים
- הפעלת גורמים מקצועיים באתר ויכולת ניהול בישום תוכניות עבודה
הגש/י מועמדות
15408 - אלקטרה תשתיות מגייסת מהנדס/ת JV לפרויקט של רכבת קלה באזור חיפה *רכב חברה וקרן השתלמות מהיום
ריכוז העבודה וקידום הפרויקט מול המזמין, בניית לוחות זמנים, ניהול תקציב הפרויקט, תוכניות רכש והתקשרויות עם ספקים וקבלני משנה, ניהול והגשת חשבונות, טיפול בחריגים, ניהול משא ומתן, ביצוע בקרה שוטפת ואחריות-על בנושא הבטיחות באתר, ניהול סגל האתר- מהנדסי ביצוע ומנהלי עבודה, ניהול קבלני משנה, אחריות על תחום הבטיחות באתר.
בעל אחריות כוללת מקצה לקצה לעמידה בלוחות זמנים ודרישות האיכות.
הגש/י מועמדות
אנליסט/ית עסקי/ת לתפקיד דינמי הכולל ניתוח פעילות של חברות לחברת "המצפן שותפים לדרך"
לחברת "המצפן שותפים לדרך" דרוש/ה אנליסט/ית עסקי/ת לתפקיד דינמי הכולל ניתוח פעילות של חברות.
משרדי החברה בתל אביב.

חברת "המצפן שותפים לדרך" הינה חברת בת של הראל השקעות ונמצאת בתהליך צמיחה. אנו מחפשים חבר/ת צוות לתפקיד דינמי הבוחן העמדת חוב מזנין לחברות פרטיות בצמיחה.

התפקיד כולל:
ניתוח עומק פיננסי ועסקי של חברות פרטיות – ובחינת כדאיות ההשקעה,
גיבוש פתרונות ייחודיים וליווי תהליך הצמיחה בחברות אלו,
פגישות עם מנהלי חברות ובכירים במשק,
ניתוח מעמיק של דוחות כספיים ופוטנציאל הצמיחה,
בחינת כדאיות ההשקעה,
ליווי וניהול תהליכים.
הגש/י מועמדות
רו"ח/כלכלן/ית לניהול כספים ופעילות עסקית בחברות פרטיות לחברת "המצפן שותפים לדרך"
לחברת "המצפן שותפים לדרך" דרוש/ה רו"ח/כלכלן/ית לניהול כספים ופעילות עסקית בחברות פרטיות.
משרדי החברה בתל אביב.

חברת "המצפן שותפים לדרך" הינה חברת בת של הראל השקעות. במסגרת תהליך צמיחה אנו מחפשים חבר/ה צוות לתפקיד דינמי ומאתגר הכולל העצמת הפעילות הכלכלית בחברות מידל מרקט.
אם את/ה מחפש/ת עשייה משמעותית ודינמית, הינך בעל ראיה עסקית ויכולת הובלה של תהליכים ואנשים – מקומך אתנו.

התפקיד כולל:
ליווי תהליכי צמיחה של חברות,
ניתוח פיננסי וכלכלי והובלת תהליכים למינוף הצמיחה,
בניית תקציב ובקרה,
תמחיר,
ניתוח כדאיות כלכלית לנושאים שונים,
ניהול סיכונים.
הגש/י מועמדות
בוגר/ת תואר מדעי למשרת נציג/ה רפואי/ת ברפואת קהילה בחברת פארמה גלובלית - תקנים לאזורים שונים
לחברת פארמה דרוש/ה בוגר/ת תואר מדעי למשרת נציג/ה רפואי/ת ברפואת קהילה.
תקנים לאזורים שונים.

התפקיד כולל:
עבודה מול רפואת קהילה,
יזום וטיפוח קשר עם רופאים בתחומים שונים,
ניהול שיח מדעי ושיווק מוצרי החברה לצורך הרחבת הפעילות באזור המוגדר, השתתפות בכנסים.
הגש/י מועמדות
סוכן/ת מכירות להשתלבות בתחום הציוד הרפואי בחברה מובילה – הזדמנות להתפתח בעולם הרפואה
לחברה מובילה לציוד רפואי דרוש/ה סוכן/ת מכירות בתחום הכירורגיה או האורתופדיה – הזדמנות להתפתח בעולם הרפואה.
התפקיד מצריך יכולת הדרכה ופיתוח מכירות מורכבות מתוך ידע מדעי מקצועי והבנת צורכי הרופא והמטופל.
משרת שטח בכל הארץ.

התפקיד כולל:
קריאת ולמידת חומר מדעי מספרות מקצועית באנגלית אודות מוצרי החברה.
עבודת שטח בבתי חולים ברחבי הארץ למכירת ציוד רפואי מתקדם בתחומים שונים.
יצירת וטיפוח קשר עם רופאים בבתי חולים לצורך פיתוח המכירות.
הדרכה על מוצרי החברה לצוותים הרפואיים (מנתחים, אחיות וחברי צוות אחרים).
ביצוע הזמנות מול רכש בתי החולים.
ניהול תהליך המכירה מתחילתו ועד סופו (יצירת קשר עם הלקוח, הדרכה על המוצר, ביצוע הזמנות, תמיכה וליווי ובעת השימוש).
השתתפות בהליכים רפואיים בחדר ניתוח (כצופים בלבד) לצורך הדרכה וליווי הרופאים בכל הנוגע לשימוש בציוד הרפואי.
הגש/י מועמדות
MarCom Coordinator B2C
We are currently seeking a dedicated, detail-oriented MarCom Coordinator to assist in our Global Partner Marketing department. This role involves providing support in creating digital and physical marketing materials, as well as assisting in the coordination of B2C and B2B marketing initiatives with our partners around the world. The Marketing Coordinator will play a pivotal role in aiding marketing operations activities, including the organization and preparation for trade shows and conference. If you are passionate about marketing, enjoy working collaboratively, and thrive in a global role, this could be the ideal opportunity to make a significant impact.




Responsibilities:

Support the development and execution of digital and physical marketing materials, including emails, presentations, tradeshow displays, and conference materials.
Assist in coordinating marketing operations activities, ensuring that all projects adhere to timelines, budgets, and quality standards.
Provide support for various B2C and B2B marketing projects for TytoCare's global partners.
Collaborate with the marketing team in the development and implementation of strategic marketing plans.
Assist in maintaining partner marketing project management tools and databases, ensuring accuracy and efficiency.
Monitor the effectiveness of our marketing initiatives and support the reporting of findings to the marketing management team.
הגש/י מועמדות
Validation and Verification Testing Engineer-Student position
Ceragon Networks, a worldwide telecommunication company developing innovative wireless equipment and products, is seeking for a creative, curious and innovative student to join the V&V department.

In this role you will:

Take part in testing of wireless backhaul HW & SW systems.
Write automatic test for functionality, new systems and featurs
Build test setups and Performing HW approval tests
Record, investigate and analyze defects
By joining our team, you will enrich your experience and become a technical professional in the field of testing high-end telecommunication technology
הגש/י מועמדות
Compliance Manager
Medison is a global pharma company providing access to highly innovative therapies to patients in international markets. Medison commercializes highly innovative therapies across Israel ,Europe, Americas and ANZ helping to save and improve the lives of patients suffering from the most challenging diseases.

Medison has deep expertise in local regulatory and market access know-how with uncompromising compliance excellence. It offers an affiliate-like partnership and tailored-solutions for country-specific and regional commercialization, enabling emerging biotech companies to navigate local complexities and to expand their reach to patients in Central Eastern Europe.

Reporting to Compliance Director, the Risk Manager will oversee the compliance risk management program, assessing and identifying risks that could damage the company reputation in terms of anti bribery and corruption.

The position will be responsible for conducting Internal audits and will be part of leading external audits He/she will be enhancing the global and regional compliance standards and supporting the continued development and implementation of Medison’s compliance program and ethical behavior.

The Risk Manager must have excellent quantitative and analytical skills, along with the ability to apply those skills across a variety of business processes.

The Risk Manager will be responsible for ensuring that Medison and its partners accede to regulatory requirements, both national and international, as required by local regulation and law. He/she will ensure full adherence to standards, policies, and procedures. He/she will also be responsible to enhance internal policies. Some international travel will be required.

Responsibilities
Risk Assessment

Develop communicate and ensure implementation of global guideline and processes for assessing and remediating compliance risk for all operations that have touchpoints with healthcare professionals, high risk third party engagements or government officials.
Collaborate with local compliance officers and other functions to continuously monitor trends and changes in the external environment, such as enforcement action or new laws, and promote and refresh policies, trainings or other elements of the compliance program.
Identify and act on internal risks and gaps in compliance program effectiveness. Devise/ advise global mitigation and corrective actions.
Manage risks based compliance program (based on internal and external data) on relevant partners and/or vendors. Ensure appropriate mitigations based on the assigned risk level
Internal& Partners Audits

Support and lead all internal and external compliance audits, including main focal point for communication with auditors and internal business partners
Ensure all relevant information and documents and available for effective audits
Responsible for carrying out reviews and assessments of compliance clearance activities across the Company.
Test the extent to which business is and remains demonstrably compliant
Providing advice and guidance to the business on necessary corrective and preventive actions to achieve improved compliance,
Reporting to compliance management and other relevant functions on levels of compliance assurance and/or any issues arising from monitoring/external/internal.
הגש/י מועמדות
בודק תוכנה QA
בודק/ת תוכנה
בדיקות ידניות
משרה מלאה
אפשרויות קידום
הגש/י מועמדות
רכז/ת שירות ומכירה
למכון מגיד דרוש/ה:
רכז/ת שירות ומכירה
מכון מגיד הינו מרכז ללימודי חוץ, לימודי המשך והכשרה מקצועית, מיסודה של האוניברסיטה העברית בירושלים. נשמח לצרף לשורותינו אנשי מכירות לייעוץ, מכירה והכוונה למתעניינים בלימודים במכון.

היקף המשרה: עבודה לפי שעות. שכר שעתי גבוה ותוספת בונוסים. אפשרות גם למשרה מלאה. יכול להתאים גם לסטודנטים, משרת אם.
מקום העבודה: קמפוס הר הצופים, האוניברסיטה העברית בירושלים
הגש/י מועמדות
Marketing & Events Coordinator
Manage trade show logistics: Secure boot space, manage budgets, and oversee pre-show preparations like booth design and marketing materials.
Generate pre-show leads: Develop targeted marketing campaigns to drive awareness and capture qualified leads before the event.
Brief for the trade show: Brief booth staff on lead qualification, product demonstrations, and lead capture using a CRM system.
Nurture post-show leads: Implement follow-up strategies, analyse data, and prepare reports to measure success and identify improvements.
Collaborate and learn: Work effectively across teams, stay updated on industry trends, and demonstrate initiative and a strong desire to learn.
הגש/י מועמדות
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>