ייעוץ קריירה

פוש קטן מאיתנו, שיעזור לכם לעלות על כרכרת המסע בדרך למשרת החלומות שלכם

המסע אל הקריירה

מקור המונח "קריירה" הוא במילה הלטינית "כרכרת מסע". כיום השימוש המקובל במילה מקורו במונח הצרפתי Char, שמשמעותו "זירה למרוץ מרכבות". אפשר להגיד שאנחנו רואים בקריירה מעין מסלול מירוצים, שבו אנו מתקדמים לעבר תפקיד נכסף ומשמעותי.

 

מה חשוב לכם לקחת אתכם למרוץ? האם זהו כושר ביטוי מעולה? מסמך קורות חיים שמציג בצורה הטובה ביותר את מי שאתם? ואולי דווקא כלים ליצירת קשרים עם אנשי התחום שבו אתם רוצים לעבוד?

 

כאן אנחנו נכנסים לתמונה. ייעוץ קריירה הוא תחום שנוצר בעקבות הצורך המתמיד שלנו בהגשמה עצמית סובייקטיבית בתחום התעסוקה. הוא מותאם לצרכי הנועץ וכולל מתן כלים פרקטיים להשתלבות בשוק התעסוקה, פיתוח מודעות לבניית מסלול קריירה ומציאת כיוון המתאים ליכולותיו, ערכיו, נטיותיו, חוזקותיו ואתגריו של הנועץ.

 

 

ייעוץ הקריירה של המרכז לפיתוח קריירה באוניברסיטת תל אביב, שם דגש על פיתוח והעצמת הסטודנט והבוגר עם כניסתו לשוק התעסוקה. השילוב שבין פיתוח מודעות קריירה והקניית כלים פרקטיים, מאפשר לסטודנטים ולבוגרים של אוניברסיטת תל אביב להגיע לשוק התעסוקה מוכנים ולהצליח להגשים את שאיפות הקריירה המדויקות ביותר עבורם. 

 

יש לנו בשבילכם תא מטען (של כרכרת מסע) עמוס בכל טוב של אימון אישי לקריירה, סדנאות הכנה לראיונות ולכתיבת קורות חיים, ירידי קריירה ועוד. רק תבואו.

 

לקביעת פגישת היכרות צלצלו 03-6409695 או שלחו לנו מייל לכתובת career@tau.ac.il

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>